آخرین خبرها

ارزان ترین مقاصد گردشگری سال ۲۰۱۶

ارزان ترین مقاصد گردشگری سال ۲۰۱۶

سفر باید جز اولویت‌های زندگی هر فرد باشد. اما با این گرانی و هزینه‌های هنگفت، بیشتر اوقات اولویت‌های دیگری جای سفر کردن را می‌گیرند. با اینکه سفر کردن می‌تواند هزینه‌بردار باشد، مقاصد گردشگری فراوانی در دنیا وجود دارند که می‌توان در سفر به آنها، این هزینه‌ها را به حداقل رساند و از طبیعت و دیگر خدماتشان با قیمت بسیار مناسب‌تر استفاده کرد.

همیشه که نباید به مناطق مشهور و گران سفر کرد. گاهی اوقات می‌شود که می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر به مناطقی سفر کرد که چیزی از مناطق گردشگری مشهور کم ندارند و از بسیاری از جهات برتر هم هستند. با کجارو همراه باشید تا با ۱۰ تا از کم هزینه‌ترین مقاصد گردشگری دنیا در سال ۲۰۱۶ آشنا شوید.

۱.استونی

استونی کشوری در شمال اروپا است که می‌توانید در آن با پول خردهایی که برایتان از سفر به منطقه‌ی یورو باقی مانده است حسابی خوش بگذرانید. این کشور فرهنگی ترکیبی از شمال و شرق اروپا دارد و غیر از پایتخت آن تالین، می‌توانید به جزایر بالتیکی کمتر شناخته شده‌ بروید و اوقاتی را هم در پارک ملی لاهما بگذرانید. سفر به استونی نسبت به سفر به دیگر شهرهای اروپا کم هزینه‌تر خواهد بود.

82057294-70691702

۲.هو شی مین و هانوی-ویتنام

شاخص هزینه‌ی سفر به ویتنام که شهرهایش رتبه‌ی ۳۱ را از نظر قیمت و هزینه دارند، نشان می‌دهد که چرا گردشگران این کشور را به عنوان مقصدی مناسب از نظر هزینه‌ها می‌شناسند. هو شی مین و هانوی هر دو، شهرهای کم هزینه‌ای هستند. با هزینه‌ای تقریبا برابر ۲۰ دلار در روز می‌توان هم غذا خورد، هم اقامت داشت و هم مکان‌های دیدنی را دید.

82057294-70691702

۳.شرق آفریقا

شیوع بیماری ایبولا در غرب آفریقا تاثیر بسیاری در صنعت گردشگری این قاره در سال گذشته‌ی میلادی گذاشت. اما این ویروس تنها غرب آفریقا را آلوده کرده و برای گردشگران فرصت مناسبی برای سفر به کشورهای کنیا، اوگاندا، تانزانیا و دیگر مناطق شرقی فراهم کرده است. نگران ویروس ایبولا نباشید، چونلندن، پاریس و مادرید از نظر مسافتی نزدیک‌تر از شرق این قاره به غربش هستند. می‌توانید با سفر به این مناطق تجربه‌های منحصر بفردی چون مواجهه با گوریل‌ها، تماشای مناظر دره‌ی ریفت و لذت بردن از سواحل شنی را بدست آورید.

82057294-70691702

۴.نیو مکزیکو

به دنبال یک مکان زیبا و ارزان در جنوب آمریکا هستید که اوقاتی را آنجا بگذرانید؟ در نیومکزیکو هزینه‌ی خوراک بسیار پایین است. انجام ورزش‌های زمستانی ارزان و لذت بخش و گذراندن وقت در خارج از خانه عالی است.

نیو مکزیکو مقصدی غنی از زیبایی‌ها و جاذبه‌ها است که از نظر مالی هم به فکر شما خواهد بود.

82057294-70691702

همچنین بخوانید

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند در سراسر جهان میوه‌های مختلفی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *