آخرین خبرها

سرسره ای ترسناک در طبقه پنجم پاساژی در شانگهای

سرسره ای ترسناک در طبقه پنجم پاساژی در شانگهای

 

SHANGHAI, CHINA - APRIL 19: (CHINA OUT) A giant slide is seen inside a shopping mall on April 19, 2016 in Shanghai, China. The 18.9-meter-tall, 54-meter-long slide at a shopping mall trail opened to VIP customers nowadays. It would take about 16 second to slide down from the top on the fifth floor. (Photo by VCG )***_***

دفعه بعد که به شانگهای می روید به جای بازدید از آسمان خراش ها مستقیما به مرکز خرید بروید. چون مرکز خرید پودانگ سرسره ای 53 متری با نام “سرسره خوشحال” را راه اندازی کرده است که هم شگفت انگیز و هم کمی ترسناک است.

این سرسره در مدت 16 ثانیه شما را از طبقه پنجم به طبقه اول می رساند. این سرسره فعلا فقط برای مشتریان VIP قابل استفاده است اما مسئولان مرکز خرید می گویند به زودی برای تمام افراد سنین 7 تا 50 سال در دسترس خواهد بود. اما همه با اینکه این سرسره برای کودکان مناسب باشد موافق نیستند. “من واقعا ترسیده بودم در پیچ ها دستانم بی حس شده بود پس به کودکان چه احساسی دست می دهد؟ شاید بعضی از بچه ها کنجکاو باشند و بخواهند آن را امتحان کنند اما من توصیه می کنم به آنها اجازه ندهید.”

این سرسره قرار بود در اسفند 94 (22 فوریه 2016) افتتاح شود اما مسئولین مرکز خرید تصمیم گرفتند تست های ایمنی بیشتری روی آن انجام دهند که تصمیم درستی بود از آنجا که عنوان شده بود ممکن است این سرسره باعث جراحات شود. اما حالا که سرسره همه امتحان ها را پشت سر گذاشته است حتما امن و 100 در صد بهتر از پله برقی است!

همچنین بخوانید

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند در سراسر جهان میوه‌های مختلفی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *