آخرین خبرها

سفر هوایی در 100 سال آینده چگونه خواهد بود؟

سفر هوایی در 100 سال آینده چگونه خواهد بود؟

1. پرواز تا فرودگاه

در 100 سال آینده با تکان های هواپیما و بازرسی های طولانی فرودگاه خداحافظی خواهیم کرد. در ادامه ببینید سفرهای هوایی در 100 سال آینده چگونه خواهد بود:

یکی از هیجان انگیز ترین چیزهایی که در انتظار ماست وسیله پرنده ایست که در محل کار یا خانه به دنبال ما می آید و ما را به فرودگاه می رساند و احتمالا بلند شدن و نشستن آن عمودی است (مانند هلیکوپتر). وقتی بتوانید در سه بعد حرکت کنید ترافیک خیلی کمتری در انتظار شماست و دیگر لازم نیست از دو ساعت قبل در فرودگاه باشید.

82057294-70691702

2. با ذهن خود پروازتان را خریداری کنید

برنامه ریزی ما برای سفر ممکن است دیگر احتیاجی به کامپیوتر یا تبلت نداشته باشد. ممکن است بر اساس چیزی که در مغز ما جاسازی شده باشد! درست است که شبیه داستان های علمی تخیلی ترسناک به نظر می رسد اما واقعا عجیب تر از اعتیاد ما به موبایل و تکنولوژی های پوشیدنی نیست. چیزی که ما پیشنهاد می کنیم یک نسخه پیشرفته تر از Uber است: قکر کردن به اینکه می خواهید با هواپیما به جایی سفر کنید هواپیما را برای شما رزرو می کند.

82057294-70691702

3. سنسورهای هوشمند جای بازرسی فرودگاه را می گیرند

در صد سال آینده بازرسی فرودگاه آسان تر شده و کمتر وقت شما را می گیرد. وقتی همه چیز از جمله بدن شما به یک شبکه متصل باشد و با این حجم از داده و اطلاعات، خیلی بهتر می توان آدمهای خوب و بد را از هم تشخیص داد. همچنین فرودگاه ها مجهز به شبکه های از سنسورها خواهند شد که نسبت به مواد منفرجه و دیگر وسایل خطرناک حساس هستند. همین که از درهای فرودگاه وارد شوید برای عبور از این سنسورها کافی خواهد بود.

82057294-70691702

4. داخل هواپیماها معلوم خواهد بود

تکنولوژی این گونه هواپیماها از همین الان وارد بازار شده است. تمام بدنه این هواپیماها شیشه است یا اینکه بخشی از بدنه با صفحه نمایش پوشیده می شود. چرا این کار را می کنند؟ چون برای گروه تعمیر و نگهداری هواپیما نیز آسان تر خواهد بود. اگر کسانی که هواپیماها را تعمیر می کنند در آن زمان هنوز انسان باشند، می توانند خیلی راحت تر محل اشکال را پیدا کنند.

82057294-70691702

همچنین بخوانید

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند در سراسر جهان میوه‌های مختلفی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *