آخرین خبرها

تصویب طرح احداث اولین هتل اسکیمویی در کشور

تصویب طرح احداث اولین هتل اسکیمویی در کشور

dsfr_53_1460614949.jpeg (850×450)

معاون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین از تصویب کلیات پروژه احداث مجتمع اقامتی، گردشری و تفریحی هتل اسکیمویی خبر داد.

ناصر گنجی افزود: بررسی ایده احداث مجتمع چند منظوره در قالب هتل اسکیمویی که از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی مطرح شده بود در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونین شهرداری برگزار و کلیات طرح به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: در این طرح، بناهایی اقامتی به صورت سوئیت های اسکیمویی (کروی شکل) در متراژ تقریبا 20 تا 25 متر مربع، با بهره گیری از فناوری نانو با قابلیت جابجایی، در بوستان ملی باراجین با هدف برندینگ و جذب گردشگر با مشارکت بخش خصوصی به عنوان سرمایه گذار، پس از بررسی های فنی و مطالعات نهایی احداث خواهد شد.

گنجی افزود: بهره گیری از خلاقیت نخبگان و حضور سرمایه گذار بومی از نقاط قوت این طرح می باشد.

وی ادامه داد: اسکان در چنین خانه هایی به ویژه در فصل زمستان که مسافرت کاهش یافته و گردشگران اغلب به دنبال اقلیم گرم هستند، می تواند تجربه خوبی در روزهای برفی و بسیار سرد باشد.

گنجی همچنین اظهار داشت: در طراحی این سازه ها، حفظ اصالت طرح ضمن تاکید بر تناسب محیط طبیعی این پارک مورد توجه قرار گرفته و سرمایه گذار در این بخش از متخصصین مجرب در حوزه طراحی سازه و معماری بهره می گیرد.

گنجی احداث سریع، جذابیت فضا، شکل ظاهری متفاوت، مقاومت بالا، همگرا بودن با طبیعت، قیمت تمام شده کمتر و قابل شستشو بودن را از دیگر نقاط قوت این پروژه دانست و افزود: در صورت اجرای این طرح و استقبال گردشگران از این پروژه، فاز دوم آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند در سراسر جهان میوه‌های مختلفی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *