آخرین خبرها

کتاب 52 راز افراد موفق از زبان کوین عبدالرحمان ـ هفته هشتم راز هشتم

کتاب 52 راز افراد موفق از زبان کوین عبدالرحمان ـ هفته هشتم راز هشتم افراد موفق

فقط یک گروه از افراد برنده هستند

index

در دنیا دو جور آدم وجود دارد. یک جور از آدمها در گروه الف قرار می گیرند، و جور دیگر افرادی هستند که در گروه ب جای می گیرند.

دو جور آدم در دنیا هست. آنهایی که در گرداب موفقیت غوطه ورند اینها در اقلیتند، و جور دیگر آدمهایی هستند که اکثریت آدمهای دنیا را به خود اختصاص می دهند.

دو جور آدم در دنیا هست. یک جور از آنها افرادی هستند که به نظرشان همه پنجره های دنیا قابل دسترسی است. جور دیگر افرادی که همیشه می گویند چرا دیوار زندگی اینقدر بلند است.

دو جور آدم در دنیا هست. آنهایی که اشتباه می‌کنند و دائم و به طور مکرر شکست می‌خورند. و آنهایی هرگز کاری نمی کنند تا اشتباهی را تجربه نکنند یا در را به روی شکست بسته‌اند.

دو جور آدم در دنیا هست. آنهایی که به چیزی در زندگی نمی‌چسبند و وابسته نمی‌شوند و آنهایی که وقتی با هدفی یا موضوعی برخورد می کنند به آن گیر داده و می‌چسبند.

دو جور آدم در دنیا هست. آنهایی که به اندازه کافی و دائم می‌گویند اجاز دهید به فرصت‌های اطرافمان توجه کنیم، و آنهایی که از گفتگو و روابط وقتی لذت می‌برند که دو واژه غیر مشهور و نامانوس “بحران مالی” را بکار برند. و اگر بحران مالی وجود نداشته باشد آنها فهرستی بلند و بالا و طویل از بحرانها دارند که درباره آن با شما صحبت کنند.

دو جور آدم در دنیا هست. آنهایی که می‌خواهند ذهن برنده بدست آورند، و آنانی که در سطح زندگی متوسط و معمولی باشند و از معمولی بودن راضی هستند.

همگی ما در دنیای مشابهی زندگی می‌کنیم. بسیاری از ما دسترسی یکسانی به اطلاعات دارند. ما منابعی برای دستیابی به هرآنچه می خواهیم بدست آوریم، هنوز دو جور آدم دیگر نیز هست. یکی آدمی است که انتخاب می کند که کنترل کند و بیشتر در گروه (گروه الف) جای می گیرد، در حالی که دیگر انتخاب می کنند اقدامی نکنند (گروه ب).

شما در کدام گروه قرار می گیرید؟

وقتی بیشتر افراد در گروه ب جای می گیرند برندگان گروه الف را برمی گزینند.

آیا عجیب نیست که چرا بیشتر افراد اوقات را به بطالت و بیهوده می گذرانند، عجیب است که بدون داشتن اهداف و نتایج مورد نظرشان اوقات را بطالت می گذرانند.

انتخاب شما چیست؟ انتخابهای شما در زندگی چگونه هستند؟ زندگی آنچیزی است که شما آن را می‌سازید و شکل می‌دهید.

زندگی یک انتخاب است.

برندگان صرفاٌ گروه درست را بر می گزینند.

یک لحظه این راز متمرکز شده و بر آن تامل کنید.

به طور هوشیارانه در هفته هشتم با این راز زندگی کنید.

az

همچنین بخوانید

هفته پنجم راز پنجم ـ راز شماره 5 افراد موفق از زبان کوین عبد الرحمان

اعتماد به دانش و دانسته‌هاي فعلي فرصت‌ها بي‌شمارند. قبلا اين بهانه‌ها را شنيده بودم و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *