آخرین خبرها

اقدام ابتکاری متخصصان ایرانی برای معرفی جاذبه های گردشگری به جهان مشگرشاهده 360 درجه ایران زیبا

اقدام ابتکاری متخصصان ایرانی برای معرفی جاذبه های گردشگری به جهان مشگرشاهده 360 درجه ایران زیبا

 

360Degree
گروهی از متخصصان ایرانی و جوانان این مرز و بوم دست به کار شده اند و در یک اقدام ابتکاری با استفاده از تصاویر و فیلم های با کیفت از جاذبه های گردشگری کشور، قابلیتی را فراهم آورده اند تا دیگران درآن سوی مرزها بیشتر و بهتر از گذشته با این جاذبه ها آشنا شوند.
قابلیتی که تصاویر ایران را 360 درجه دراختیار کاربران فضای مجازی قرار می دهد.

ک.هک.
این روزها که بازار فناوری های نوین در حوزه ارتباطات و فضای مجازی داغ است، حوزه گردشگری هم ازاین بازار پر رقابت و جذاب بی نصیب نبوده است و در سال های گذشته شاهد گسترش استفاده از فناوری های نودراین صنعت هم بوده ایم.
به تازگی چند جوان ایرانی برای معرفی جاذبه های گرشگری ایران به مردم کشورهای دیگر سایتی را طراحی کرده اند که چند قابلیت مهم درآن قرار گرفته است.
این تکنولوژی در واقع وب سایتی است که به منظور معرفی جاذبه های گردشگری ایران برای مخاطب خارج از کشور طراحی شده است.
این وب سایت که در حال حاضر به چهار زبان انگلیسی، فرانسه، عربی و چینی در دسترس است با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا جاذبه های گردشگری ایران را طبقه بندی و معرفی می کند.
به گفته”اسماعیل بیگی” مدیرعامل سایت پرشیا پورت، تصاویر جاذبه های گردشگری ایران به صورت 360 درجه فیلبرداری شده و در بخش های گوناگون سایت قرار گرفته است و بااین تکنولوژی این امکان برای کاربر ایجاد شده است تا بتواند همه زوایا رادر قالب فیلم مشاهده و این احساس راداشته باشد که درآن مکان حضور دارد.
بنابراظهارات مدیرعامل سایت پرشیا پورت، یکی دیگر از قابلیت های این برنامه این است که اگر کاربر از عینک های واقعیت مجازی استفاده کرد، بتواند سایت را روی گوشی تلفن همراه خود مشاهده کند، گوشی را روی عینک قرار داده و به صورت واقعیت مجازی احساس کند در آن محیط قرار دارد.
گفتنی است، در حال حاضر تصاویر تعدادی از اماکن اصفهان روی این سایت بار گذاری شده و به گفته دست اندرکاران سایت، این تصاویر مابقی اماکن گردشگری ایران هم در مرحله بارگزاری است.
علاقه مندان می توانند برای مشاهده تصاویر و فیلم ها این سایت به نشانی persiaport.com  مراجعه کنند.

az

همچنین بخوانید

وبینار به همراه (کوچینگ یک به یک)

برای کسانی که از نظر کاری احساس می کنند گم شدند و می خواهند کاری را شروع یا کارآفرینی کنند ولی نمی توانند یا سالها کار کرده اند ولی به این نتیجه رسیندند مسیرشان اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *