آخرین خبرها

هزینه یک مسافرت داخلی در نوروز ۹۵؛ قیمت تورهای داخلی با خارجی برابری می کند!

هزینه یک مسافرت داخلی در نوروز ۹۵؛ قیمت تورهای داخلی با خارجی برابری می کند!

images11
جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری – به زودی تعطیلات طولانی عید فرا می رسد و بازار تورهای نوروزی داغ خواهد شد. با اینکه قیمت تورهای داخلی همانند تورهای خارجی گران است، اما در این گیر و دار باز هم آژانس های مسافرتی با هر ترفندی برای جذب مشتری تلاش می کنند.

images
مینا افشار: شمارش معكوس برای شروع سفرهای نوروزی سال ۹۵ آغاز شده است و عده زیادی از شهروندان پیش خرید بلیت‌های سفری خود را انجام داده‌اند. سفرهای گردشگری تورهای داخلی امسال رونق کمتری دارند، دلیل آن هم نزدیکی قیمت تورهای داخلی به خارجی است. تورهای گردشگری خارجی اما همچنان مسافران مخصوص خود را دارند.

گرچه زمان رزرو تورهای نوروزی كم‌كم رو به اتمام است، اما گزارش‌ها حاكی از آن است كه امسال نيز مانند سال‌های گذشته، آژانس‌های مسافرتی همزمان، علاوه بر اينكه نرخ بليت پروازهای داخلی و خارجی را افزايش داده‌اند، هزينه تورهای مسافرتی نيز تا حدود ۲ برابر افزايش ‌يافته است. واقعيت اين است كه همواره با فرارسيدن روزهای تعطيل به‌دليل افزايش تقاضا، هزينه‌های سفر از سوی آژانس‌های مسافرتی افزايش می يابد.

در مورد تورهای داخلی مانند تورهای خارجی فصل داغ گردشکری از اواسط بهمن شروع شده است و بسیاری از مقاصد گردشگر داخلی که در فصول کم مسافر با نصف قیمت اعلامی در تورهای نوروزی مسافر می پذیرفتند، اکنون به برج عاج ایام نوروز تبدیل شده اند که دست هر کسی به آنها نمی رسد. همچون سال‌های گذشته نبض سفرهای برون شهری در پایانه های اتوبوسرانی می‌زند، چرا كه با قیمت های گزاف آژانس های هواپیمایی برخی سفر با وسایل نقلیه را به‌رغم طولانی بودن بسیار مقرون به‌صرفه می دانند.

az

همچنین بخوانید

وبینار به همراه (کوچینگ یک به یک)

برای کسانی که از نظر کاری احساس می کنند گم شدند و می خواهند کاری را شروع یا کارآفرینی کنند ولی نمی توانند یا سالها کار کرده اند ولی به این نتیجه رسیندند مسیرشان اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *