آخرین خبرها

آیا ایران ایر پروازهای مستقیم به ژاپن را از سر می گیرد؟

آیا ایران ایر پروازهای مستقیم به ژاپن را از سر می گیرد؟

 

به نقل از بلومبرگ : به گفته دو منبع آگاه، شرکت ایران ایر در حال آماده شدن برای از سرگیری پروازهای خود به ژاپن پس از لغو تحریم هاست.

4126012_760
یکی از این منابع که به دلیل نهایی نشدن این تصمیم نخواست نامش فاش شود گفت، هواپیمایی ملی ایران ابتدا پروازها از تهران به فرودگاه ناریتای توکیو را به صورت هفته ای یک نوبت از سر خواهد گرفت.
وی افزود، زودترین زمانی که ممکن است ایران ایر پروازهایش به ژاپن را از سر بگیرد سال آینده است. ایران ایر در سال 2012 پروازها به ژاپن را متوقف کرده بود.
یک منبع دیگر که نخواست نامش فاش شود گفت، ایران و ژاپن همچنین در حال بحث درباره صدور اجازه پروازهای مستقیم بین دو کشور برای چند ایرلاین مختلف هستند و در آینده نزدیک به توافقی در این باره دست خواهند یافت. شرکت ژاپن ایرلاینز در سال 1980 پس از پیروزی انقلاب اسلامی پروازهای مستقیم به تهران را متوقف کرد.
ایران در ماه ژانویه 118 فروند هواپیمای جدید به ایرباس سفارش داد که قیمت حدودی آنها به 27 میلیارد دلار می رسد. این قرارداد شامل 45 فروند هواپیمای باریک پیکر و 73 فروند هواپیمای پهن پیکر است. ایران ایر همچنین به دنبال خرید 12 سوپرجامبوی ای 380 است.
فرهاد پرورش رئیس و مدیرعامل شرکت ایران ایر به سوالات درباره زمان از سرگیری پروازهای مستقیم به تهران پاسخ نداده است.
وی گفت: «همه چیز بستگی به تحویل هواپیماهای جدید دارد.» ایران ایر در حال حاضر با بوئینگ های 747 پروازهایی به پکن انجام می دهد.
یک مقام وزارت حمل و نقل ژاپن گفت، آنها درخواست هایی کلی از سوی ایران ایر و دولت ایران در باره از سر گیری پروازها دریافت کرده اند، اما «هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.»
وی افزود، موافقت با پروازهای چارتری به جای پروازهای تجاری منظم به زمان کمتری نیاز خواهد داشت.

 

az

همچنین بخوانید

وبینار به همراه (کوچینگ یک به یک)

برای کسانی که از نظر کاری احساس می کنند گم شدند و می خواهند کاری را شروع یا کارآفرینی کنند ولی نمی توانند یا سالها کار کرده اند ولی به این نتیجه رسیندند مسیرشان اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *