آخرین خبرها

اکو کمپ متین آباد

اکو کمپ متین آباد

photo_2016-02-09_14-43-11

اکو کمپ متین آباد در ۲۵ کیلومتری جنوب نطنز و ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی کاشان قرار دارد. این کمپ در ابتدای رملهای بزرگ کویر منطقه پشت ریگ واقع در جنوب دریاچه نمک مسیله (۸۰ کیلومتر) و بیابان بندریگ ونزدیکترین مسیر به قلعه کرشاهی ومسقط الرأس آستان آقاعلی عباس احداث شده است.
photo_2016-02-09_14-43-24
کمپ متین آباد شامل اماکن چادر های دایمی در شنها،کمپ شتر سواری با ۴۰ نفر شتر ، رستوران وسوئیت ومزرعه ارگانیک کاملأ طبیعی، یکی از اماکن زیبای مناطق گردشگری کشور محسوب میگردد. اقامت در کمپ به دو صورت اقامت در سویت های سنتی و چادر امکانپذیر است سوئیت ها هرکدام به متراژ متر مربع است که فضای داخلی آن جهت اسکان نفر در نظر گرفته شده است. اقامت در چادر به دو سبک سنتی ( رختخواب پیچ ) و امروزی ( تخت ۱ نفره) به تعداد عدد در هر چادر امکان پذیر است. کف چادرها با استفاده از زیلوهای محلی مفروش شده است. در طراحی شکل کلی چادرها سعی شده است تا حتی الامکان شبیه چادرهای عشایر کویری ایران باشد.

photo_2016-02-09_14-43-20
مسیر دسترسی
برای دسترسی به اکو کمپ متین آباد نیازی به خودروها دو دیفرانسیل نیست و با خودرو سواری نیز قابل دسترسی است. برای دسترسی به اکو کمپ اتوبان قم-کاشان، ۴۰ کیلومتر بعد از عوارضی کاشان وارد خروجی ابیانه شوید و در خلاف جهت ابیانه (به سمت جنوب) تغییر مسیر دهید. پس از طی ۱۶ کیلومتر و پشت سر گذاشتن آقا علی عباس و شهر بادرود و روستاهای خالدآباد و ده آباد به روستای متین آباد میرسید.
az

همچنین بخوانید

بازار ایرانی-اسلامی شهر اندیشه

بازار ایرانی-اسلامی شهر اندیشه فاز ۴ شهر جدید اندیشه بازار ایرانی-اسلامی شهر اندیشه با الگوگیری ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *