آخرین خبرها

كتاب 52 راز افراد موفق از زبان كوين عبدالرحمان – هفته ششم راز ششم

كتاب 52 راز افراد موفق از زبان كوين عبدالرحمان –

هفته ششم راز ششم

 

kevin abdorahman

به آتش اشتياقتان سوخت برسانيد.

افراد موفق توان ذهن و جسمي‌شان را به گونه‌اي تنظيم و توسعه داده‌اند تا هر تعبير و تفسيري در آنها سوخت آتش وجودشان را تامين كند. نظرها و تفسيرهاي بيشتري كه آنها مي‌شنوند، آتش اشتياق و انگيزه آنان را بزرگتر و روشنتر مي‌كند.

افراد موفق نظرات و توصيه‌هایی را می‌بینند که همچون هیزم آتش اشتیاقشان را شعله‌ور نگه می‌دارند.

شما ممکن است چه جور نظری و توصیه‌ای را می‌خواهید؟ نظرات مثبت و تعالی بخش یا توصیه‌ها و نظرات منفی و توصیه‌هایی که صرفاٌ شما را به سمت پایین سوق می‌دهند.

خب، هر دو.

افراد موفق از نظرات مثبت به عنوان یک مشوق به عنوان پشتوانه و بعدها اعتماد بنفسشان برای حرکت به سمت پیشرفت استفاده می‌کنند. افراد موفق همچنین توصیه‌ها و نظرات منفی به عنوان یک عامل ارتقاءدهنده استفاده می‌کنند. افراد موفق مجبورند ابتدابه خودشان ثابت می‌کنند آنها چیزی را دارند که آنان را به سمتی می برد که به آنچه که می‌خواهند می‌رساند. در اين فرايند افكار و نظرات مثبت به شما كمك خواهند كرد تا به منفي گويان كمك خواهند كرد تا از كار خود شرمنده و شرمگين شوند و بروند پي كار خود.

آنچه که بیشتر افراد انجام می‌دهند را انجام ندهيد. اين افراد نظرات منفي را گوش مي‌كنند. نظرات و پيام‌هاي منفي كه مردم مي‌شنوند آنها را از حركت و انجام كارهايي كه آنها را به سمت خواسته‌هايشان در زندگي مي‌رساند متوقف كرده و باز مي دارد. افراد به پيام‌هاي منفي اجازه مي‌دهند زندگيشان را كنترل كرده و تسخير كنند.

شما صاحب و مالك زندگيتان هستيد يادتان هست؟ افراد موفق مي دانند بهترين راه براي ساكت كردن افكار منطقي و نقادانه ذهنشان دستيابي به نتيج عظيم است. افراد موفق انرژي خود را صرف نزاع و ستيزه نمي‌كنند بلكه ترجيح مي دهند كه انرژي خود را براي كسب نتايج خود تمركز مي كنند.

بنابراين به عنوان يك فرد موفق، ياد بگيريد به افكار منفي و نظرات منفي اجازه ندهيد روي شما تاثير گذاشته و شما را تحت تاثير قرار دهد. فقط از اين نظرات و افكار منفي به عنوان هيزمي كه آتش اشتياقتان استفاده كرده و آن آتش را شعله ور كنيد. به محض اينكه آتش خيلي بزرگ و خيلي شعله ور و روشن تر بشود كه شما را نكوهش مي كند بوي سيگار را استشمام خواهيد كرد، حتي اگر اين افكار و نظرات منفي به ذهن خطور كند و اتفاق بيافتد درگوشه ديگر دنيا اثر خود را نشان مي دهد.

هر روش و هر دليلي كه مي‌تواند براي آتش شما سوخت كافي فراهم مي كند را بيابيد.

ااميدوارم به محض اينكه شما اين كتاب را مي خوانيد و بازخورد مي دهيد. من سوخت كافي را به منظور خروج از وضعيت منفي برايتان فراهم كنم و يك بهشت افراد موفق را خلق كنم.

وقتي بسياري از افراد به نظرات و افكار اجازه مي‌دهند تا آنها را شكست دهند و بعث شكستگي‌شان شوند، مي‌توانيد از اين نظرات و افكار استفاده كنيد تا خط شكني و عبور از موانع استفاده كنيد.

از وضعيت منفي بگريزيد و اثر و دنباله آن را مشتعل كنيد.

 

يك لحظه تامل كنيد و به اين راز و حقيقت بازخورد نشان دهيد. در طول هفته ششم با اين حقيقت و راز هوشيارانه زندگي كنيد.

 

تمام حقوق این اثر متعلق به موسسه کارآفرینان هزاره سوم می باشد.

azwww.yadpa.ir

همچنین بخوانید

هفته پنجم راز پنجم ـ راز شماره 5 افراد موفق از زبان کوین عبد الرحمان

اعتماد به دانش و دانسته‌هاي فعلي فرصت‌ها بي‌شمارند. قبلا اين بهانه‌ها را شنيده بودم و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *