آخرین خبرها

در مورد کنسرت و تئاتر ژاپنی

در مورد کنسرت و تئاتر ژاپنی

13921228000196_PhotoA

کنسرت تکنوازی پیانو 
اجرای کنسرت پیانو توسط پیانیست ژاپنی خانم ”اِتسوکو هیروسه“برنده:
جایزه نخست پیانیست جوان از مسابقه بین المللی فردریک شوپن –  مسکو
جایزه نخست رقابت ”مارتا آرخریچ“ – بوئنوس آیرس
جایزه سوم  مسابقه بین المللی – ARD مونیخ

بیوگرافی خانم ”اِتسوکو هیروسه
متولد ناگویا – ژاپن
وی در سن 3 سالگی و در موسسه آموزش تیزهوشان ”سوزوکی متد“ یادگیری پیانو را آغاز کرد. 6 ساله بود که کنسرتو ”شماره 26 کا 537“ موتسارت را به همراه یک ارکستر اجرا کرد و در سالهای 1988 و 1989 موسسه آموزش تیزهوشان او را برای توری یک ماهه به ایالات متحده فرستاد.
در سال 1996 و 1999 به ترتیب از کلاس ”مادام ژرمن مونیه“ در مدرسه ملی موسیقی پاریس و کنسواتوار موسیقی پاریس فارغ التحصیل شد. او همچنین بدون رای مخالف، برنده ”جایزه برتر“ و ”جایزه دانیل مانیه“ از کلاس های ”برونو ریگوتو“، ”نیکولاس انجلیک“ و ”ماری فرانسوآز بوکه“ شد و موسیقی مجلسی را نیز نزد ”کریستین ایوالدی“ آموخت.
پس از کسب جایزه نخست پیانیست جوان از مسابقه بین المللی فردریک شوپن در مسکو و جایزه سوم (در حالیکه جایزه نخست اهدا نشد) در مسابقه بین المللیARD   در مونیخ، او جایزه اول رقابت ”مارتا آرخریچ“ را در سال 1999 و در بوئنوس آیرس از آن خود کرد.
در سال 2001، او نخستین ارکستر خود را با ارکستر سمفونیNHK   و تحت رهبری ”شارل دوتوآ“ تجربه کرد. همچنین در بسیاری از ارکستر سمفونیهای جهان از جمله ارکستر رادیو و تلویزیون باواریا، ارکستر ملی آرژانتین، ارکستر کالج موسیقی بازل، ارکستر فیلارمونیک مسکو، ارکستر فیلارمونیک توکیو، ارکستر ملی تورین، ارکستر فیلارمونیک اوساکا، ارکستر لهستان و ارکستر اورفئوس حضور یافت.
هیروسه سابقه تورهای رسیتال در ژاپن، فرانسه، آرژانتین، لهستان و ایتالیا را در کارنامه دارد که با تحسین منتقدان همراه بودند. جشنوارههای بسیاری مانند فستیوال شوپن فرانسه (پاریس و نوآن)، لهستان (دوشنیکی زدروی)، فستیوال مارتا آرخریچ (ژاپن و تایوان)، لا روک دانتهرون، لا فول ژورنه (نانت، ژاپن و ورشو)، فستیوال رادیو کلاسیک، فستیوال موسیقی کن، چیما فستیوال (ایتالیا)، جشنواره هنر کویمبرا و موزیکالهای مورتانیه نیز شاهد حضور وی بودهاند.
او تا کنون 4 سیدی با شرکت ”دنون“ منتشر کرده و شرکت ”میرر“ نیز در سال 2010 سیدی پنجم  وی را منتشر ساخت.

کنسرت پیانو خانم اتسوکو هیروسه در تاریخ 4 بهمن ماه

برای تهیه بلیت  به سایت  http://www.iranconcert.com /

____________________________________________________________________________________________

تئاتر ژاپنی بازی سایه (دازل)

9574_3737856662_560_373 20120121135210cb-002
این گروه در تشریح فعالیتهای خود اینگونه اظهار میدارد:
دازِل “Dazzle”  یک گروه رقص است که دنیایی منحصر به فرد و نمایش‌‌هایی بسیار خلاقانه را می‌‌آفریند. کار ما بدلیل ماهیت ایهامآمیزش منحصر به فرد است، چراکه تمام گونههای رقص را دربرمیگیرد و در عین حال با هر نوع رقص دیگری بسیار متفاوت است.
ما با تلفیق رقص خیابانی و معاصر، سبکی جدید را در دنیا بنیان نهادیم.
همچنین با استفاده از ترانهها و تصاویر ویدیویی، داستانی را برای نمایشهای روی صحنه خلق کردیم تا به این شیوه، فرهنگ مدرن ژاپنی که ریشه در فیلمها، کامیکها و بازیها دارد را وارد کارهای خود کنیم.
شاهکار ما با نام خانه مجلل در مه “Hana To Otori”  برنده جایزه بزرگ جشنواره معتبر تئاتر ”گرین فستا“ و یک جایزه دیگر در مسابقه تهیه کننده جوان گردید و بعنوان نمایشنامهای بسیار ارزنده محسوب میشود.
خانه مجلل در مه تا کنون به جشنواره آسیایی تئاتر ”سامجوکو“ (2010) در کره، جشنواره بین المللی تئاتر ”سیبیو“   (2011)  در رومانی  و جشنواره بین المللی تئاتر فجر   (2012) در ایران دعوت شده است.
دازل با تهیهکنندگی هنرپیشه کابوکی، ”باندو تاماسابورو“ به ”استریک“   (2013-2014) و ”بالاره“ (2015) راه یافت و در سال 2016 نیز تولد بیست سالگی خود را جشن میگیرد.

تئاتر “رقص سایه” توسط گروه تئاتر ” دازل ” روزهای 3و4 بهمن ماه

برای تهیه بلیت به وب سایت http://www.tiwall.com

همچنین بخوانید

وبینار به همراه (کوچینگ یک به یک)

برای کسانی که از نظر کاری احساس می کنند گم شدند و می خواهند کاری را شروع یا کارآفرینی کنند ولی نمی توانند یا سالها کار کرده اند ولی به این نتیجه رسیندند مسیرشان اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *