آخرین خبرها

بهترین شهرها برای مسافرت در بهار

بهترین شهرها برای مسافرت در بهار

1. والنسیا، اسپانیا

1

والنسیا همیشه در این فصل از سال جز بهترین هاست. اگر فروردین و اردیبهشت به این شهر سفر کنید برای آفتاب گیری در کنار ساحل یا دوچرخه سواری در پارک Jardines del Turia به اندازه کافی گرم خواهد بود. اما اگر گرم نبود می توانید برای خرید نوشیدنی های محلی به بازار بزرگ بروید.

2. فلورانس، ایتالیا

2

اولین فروردین در فلورانس ایتالیا واقعا روز اول بهار است. سفر به فلورانس در تمام طول سال ادامه دارد اما بعضی کارها وقتی با انفجار شکوفه ها و نغمه پرندگان همراه می شود دلنشین تر است.

3. زرمات، سوییس

3

اگر شما هم دوست دارید در بهار اسکی سواری کنید، زرمات بهترین مقصد تا آخر اردیبهشت است. با دسترسی به سه ناحیه مختلف اسکی سواری از جمله سروینیا (Cervinia)، شما می توانید خانوادگی در پیست و در بعضی جاها خارج از پیست اسکی سواری کنید. خود شهر زرمات نیز بسیار زیباست. خالی از ماشین و پر از خیابان های باریک و درشکه است.

4. کیوتو، ژاپن

4

شکوفه های گیلاس در ژاپن بین فروردین و اردیبهشت بدون شک از دیدنی های بهاری این کشور است. این فصل زیبا با باغ های چشم نواز و کاخ های شهر کیوتو کامل می شود. اگر به دنبال ژاپن واقعی می گردید این شهر نقطه شروع شماست.

5. لندن

5

شرایط آب و هوایی در بهار لندن معمولا ملایم و معتدل است و این یعنی بهار بهترین زمان برای دیدن جاذبه های شهری مثل پارک Hyde و باغ های Kensington است. برای دوری کردن از شلوغی توریست ها بهتر است در اوایل بهار به لندن بروید.

6. آلگاروه، پرتغال

6

بهار زمان مناسبی از سال برای پیاده روی در Rota Vicentina است، مجموعه ای از مسیرهای پیاده روی در ساحل غربی پرتغال منطقه Alentejo. یکی از بهترین مسیرهای آن مسیر Fishermen است که پر از مناظر اقیانوس، درختچه ها و گل های معطر است. لک لک ها نیز در این زمان از سال از کوچ زمستانی خود باز می گردند.

7. آمستردام، هلند

7

بهار یکی از زیباترین فصل ها برای دیدن آمستردام است. چون شهر از طلسم زمستانی خود رها می شود و لاله های معروف هلند شکوفه می زنند. بهترین زمان برای دیدن لاله ها اواسط اردیبهشت است که فستیوال لاله در سراسر آمستردام برگزار می شود. آمستردام شهری است که برای بهار ساخته شده است.

8. ونکوور، کانادا

8

بهار زودتر وارد ونکوور می شود و این فصل را به یکی از بهترین زمان ها برای سفر به ونکوور تبدیل می کند. با افزایش دما ( بین 15 تا 20 درجه ) شهر پر از شکوفه می شود. ساکنین دوست دارند در خلیج انگلیس کایاک سواری کنند، در فرش های گل در پارک Stanley قدم بزنند و در مراسم گوناگونی که در همه جای شهر برگزار می شود شرکت کنند. همچنین این فصل بهترین زمان برای معامله با هتل ها قبل از هجوم توریست های تابستانی است.

9. مونترال، کانادا

9

بهترین زمان برای دیدن مونترال از فروردین تا تیر است. با افزایش دما نرخ هتل ها شروع به کاهش می کند. از فروردین تا تیر متوسط دمای هوا بین صفر تا 15 درجه است. اگرچه هنوز سرد است اما پیاده روی و گردش زیاد غیرممکن نیست. بهتر است یک جفت چمه برای برف های احتمالی همراه داشته باشید.

10. برتانی، فرانسه

10

خط ساحلی ناهموار برتانی همیشه برای گردش زیباست، پر از خلیج های کوچک، سواحل آرام و نقاطی که با آرامش گذر دنیا را تماشا کنی. اما در بهار بسیار فوق العاده است. قایقی کرایه کنید و برای دیدن نمایشی از رنگ ها به جزایر Glénan بروید.

همچنین بخوانید

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند

میوه‌ های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند در سراسر جهان میوه‌های مختلفی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *