آخرین خبرها

نتایج قرعه کشی عتبات امروز اعلام می شود

نتایج قرعه کشی عتبات امروز اعلام می شود

 

«محسن نظافتی» با بیان این مطلب افزود: در پیش ثبت نامهای سفر نوروزی عتبات عالیات که از 20 تا 28 بهمن انجام گرفت، 175 هزار نفر پیش ثبت نام کردند که با توجه به ظرفیت اعزامها امکان سفر تمامی آنها نبود به همین دلیل قرعه کشی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه نتایج قرعه کشی از میان 175 هزار زائر ساعت 15 دوشنبه در سامانه atabat.haj.ir قابل مشاهده خواهد بود، گفت: در اعزامهای نوروزی 120 هزار زائر به عتبات اعزام می‌شوند.
به گفته مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، اعزام زائران عتبات عالیات از 21 اسفند ماه آغاز و تا 15خرداد ماه به طول می انجامد و در این مرحله بسته سفر 3 روزه نخواهیم داشت و اعزامها در قالب بسته‌های 5، 6 و 7 روزه انجام خواهد شد.
نظافتی اظهار داشت: زائرانی که در قرعه کشی انتخاب شده اند، می‌توانند بر اساس اولویت خود از روز سه شنبه ثبت نام خود در کاروانها را قطعی نمایند.
وی با اشاره به اینکه پیش ثبت نام معمولا زمانی انجام می‌شود که مناسبت خاصی وجود داشته و تعداد متقاضیان نیز زیاد باشد، تاکید کرد: برای مرحله بعدی اعزامها که از نیمه دوم خرداد ماه سال آینده خواهد بود ثبت نام زائران بدون پیش ثبت نام خواهد بود و زائران می‌توانند بصورت مستقیم در کاروانها و یا از طریق سامانه ثبت نام خود را انجام دهند.
وی همچنین در مورد افزایش هزینه اعزامهای نوروزی نیز گفت: افزایش هزینه‌ها مربوط به افزایش قیمت ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس، قطار و هواپیما) در کشور است و ما افزایش هزینه‌ای مازاد آن نخواهیم داشت که به محض مشخص شدن افزایش قیمت موارد فوق هزینه ما قطعی می‌شود.
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص اضافه شدن زیارت عتبات به بسته سفر در دوره جدید گفت: بدیل اینکه میزان اعزام به سامرا محدود است زیارت سامرا در برنامه برخی از کاروان ها وجود دارد و زائران در صورت تمایل برای اعزام به سامرا می‌توانند در هنگام قطعی نمودن ثبت نام خود، کاروان‌هایی را انتخاب کنند که زیارت سامرا در برنامه سفر آنها گنجانده شده است.

az

همچنین بخوانید

وبینار به همراه (کوچینگ یک به یک)

برای کسانی که از نظر کاری احساس می کنند گم شدند و می خواهند کاری را شروع یا کارآفرینی کنند ولی نمی توانند یا سالها کار کرده اند ولی به این نتیجه رسیندند مسیرشان اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *