آخرین خبرها

نمایشگاه صنایع دستی در مازندران

نمایشگاه صنایع دستی در مازندران

 

معاون گردشگری اداره کل، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: صادرات سوغات می‌تواند یکی از بخش‌های مهم اقتصاد برمبنای گردشگری باشد.

13910320161202947_PhotoL images
 
مهران حسنی با اشاره به حضور مازندران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران، بیان کرد:
در غرفه سوغات، تمامی سوغاتی‌های مازندران ازجمله شیرینی‌ها و مرباجات و ترشیجاتی و صنایع‌دستی که خاص استان مازندران است را با بسته‌بندی‌های جدید که علاوه بر معرفی فرهنگ مازندران جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد در معرض نمایش قراردادیم.
حسنی درباره انگیزه و هدف استان مازندران برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بیان کرد: مازندران همواره یکی از مکان‌های موردتوجه گردشگران داخلی بوده است اما با توجه به اینکه در چنین نمایشگاه‌هایی حضور تمامی استان‌ها و بخصوص کشورهای خارجی را شاهدیم به دنبال بازاریابی و بازار افزایی هستیم.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال با ۵۰ متر غرفه و با توجه به تم نمایشگاه که خانه ایرانی بود سعی کردیم سبک و سیاق زندگی مردمان مازندران اعم از بحث بوم گردی، روستایی و شهری را به تصویر بکشیم.
حسنی گفت: علاوه بر نمایش سبک خانه‌های مازندران، تمامی کارکنان غرفه بالباس‌های محلی در غرفه‌ها حضور دارند تا نوع لباس مازنی‌ها نیز به نمایش گذاشته شود و روز پنج‌شنبه نیز بر اساس تقویم نمایشگاه به همراه ۱۵ استان کشور گروه ۱۲ نفری موسیقی فلکلور و آیینی استان مازندران در بخش موسیقی نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

azl

همچنین بخوانید

وبینار به همراه (کوچینگ یک به یک)

برای کسانی که از نظر کاری احساس می کنند گم شدند و می خواهند کاری را شروع یا کارآفرینی کنند ولی نمی توانند یا سالها کار کرده اند ولی به این نتیجه رسیندند مسیرشان اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *