موانع شكوفايي صنعت هتلداري

موانع شكوفايي صنعت هتلداري

 

index

در حالی‌که رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بارها اعلام کرده که ۹۵ درصد صنعت گردشگری کشور در دست بخش خصوصی است، اما به نظر می‌رسد چندان که باید این بخش در تعیین فضای فعالیت خود آزاد نبوده و در شرایطی که صنعت گردشگری در فضای رشد خوبی قرار گرفته و ایجاد بازار رقابتی از ضروریات ارتقای ارائه خدمات و افزایش زیرساخت‌ها است، شاهد این هستیم که بخش خصوصی در گردشگری با دخالت و تصمیم‌گیری‌های مستقیم دولتی مواجه است.
هتلداران و فعالان بخش خصوصی در یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های گردشگری کشور، آزادسازی نرخ هتل از سوی این جامعه را راهی برای ایجاد فضای رقابتی در ارائه خدمات هتلداری و حق انتخاب برای مشتری می‌دانند. این در حالی است که معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تعیین نرخ هتل‌ها را وظیفه خود می‌داند و با تعیین میزان افزایش نرخ هتل‌ها در سال آینده زمینه اختلافی فرسایشی را فراهم آورده است.

كانال رسمي روزنامه دنياي اقتصاد

az

همچنین بخوانید

نه قانون بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی – بخش دوم

نه قانون بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی – بخش دوم   بازاریابی در شبکه اجتماعی در ...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *