آخرین خبرها

هفته پنجم راز پنجم ـ راز شماره 5 افراد موفق از زبان کوین عبد الرحمان

اعتماد به دانش و دانسته‌هاي فعلي

فرصت‌ها بي‌شمارند.

قبلا اين بهانه‌ها را شنيده بودم و اينجا برايتان نقل مي‌كنم، اما شما فكر مي‌كنيد (بهانه‌ها) نقل قول‌هاي افراد چه باشد؟ فرصت‌ها چه هستند؟ و اگر فرصت‌ها وجود دارند من قادر نيستم آن را بيابم به دلايل متعددي من نمي‌توانم اين فرصت‌ها را تشخيص بدهم. چون اين فرصت‌ها به پول زيادي نياز دارد كه من ندارم، فرصت‌ها به زمان نياز دارد كه من ندارم، اين فرصت‌ها مهارتي لازم دارد كه من آن مهارت را بلد نيستم و دانشي لازم دارد كه با تجربيات و رشته‌اي كه در دانشگاه خوانده‌ام فرق دارد.
مطمئناً شما هم دلايل زيادي داريد كه بگوييد چرا فرصت‌ها وجود ندارند، يا اگر من داشتم خود را اصلاح مي‌كردم، هيچ فرصتي نيست كه بدرد من بخورد و براي من مناسب باشد.
گرچه شروع يك كسب و كار اينترنتي و آنلاين (برخط) شما دانش ايجاد آن را نداريد، اگر فرصت در ايجاد مشاغل خانگي موفق باشد شما هرگز به اين وادي گذر نكرده‌ايد. تغيير شغل بدون هيچ تجربه قبلي، تصميم به موفقيت و يادگيري يك ورزش براي شما بدون اينكه از كودكي آن را آغاز كرده باشيد، مثال‌هاي متعدد و بسياري هست كه براي شما و هر فردي كه در موقعيت شما قرار دارد كه هنوز بكر است و كافيست وارد آن شويد و آن را شروع كنيد. دیگر وقت آن رسیده پس دست دست نکنید.


دوبار تكرار مي‌كنم، و مي‌گويم كه فرصت‌ها بي‌شمارند.

اين يك حقيقت و راز است كه فرصت‌ها كم نيستند چيزي كه كم است نبود اعتماد بنفس است.
افراد موفق آموخته‌اند كه فرصت‌ها همه جا هستند. فقط چون در طول مسير فرصت‌‌‌‌ها چالش‌هايي هست اما وجود چالش‌ها به اين معني نيست كه فرصت‌ها را از بين ببرند و فرصت پيشنهادي را زير سوال ببرند.

افراد موفق ممكن نيست بتوانند امروز يك ورزشي را بازی كنند مگر با این اشتیاق و آرزو که در المپیک بازی کنند.
افراد موفق توانايي‌هاي فعلي خود را مي بينند و براي اينكه وارد المپيك شوند روي هدف خويش تمركز مي‌كنندبا این علم که این سفرآنها را به سمت تبدیل شدن به فردی هدایت می‌کند کهمی‌توانند در این سطح رقابت کنند به بیان ساده این هدف بزرگ آنها را به اندازه کافی رشد خواهد داد.

افراد موفق اعتماد بنفس دارند. آنها به دانشی که آنها ممکن است در ابتدا لازم دارند را نداشته باشند، افراد موفق یقیناٌ این دانش را کسب کرده و اطلاعات لازم برای کسب آن را خواهند یافت. این دانش را خواهند آموخت، با این دانش کار می‌کنند، و می‌دانند چه می‌خواهند چون هر آنچه که می‌خواهند را بدست خواهند آورد.آنها از ابتدا و تا انتها می‌دانند چه مي‌خواهند. آنها به دلايل اجازه نمي‌دهند كه روي عملكردشان اثر بگذارد و عليرغم مشكلات اهدافشان را محقق مي‌كنند.

اعتماد بنفس داشته باشيد و باور داشته باشيد كه از طريق فرايند دستيابي به اهداف به هرآنچه مي‌خواهيد دست خواهيد يافت. بايستي اعتماد به خود و دانسته‌هايتان را پرورش دهيد.

يك لحظه روي اين راز و حقيقت تمركز كنيد. كاملاً هوشيارانه در طول هفته پنجم با اين حقيقت و راز زندگي كنيد.

کلیه حقوق مادی و معنوی تمام مطالب ترجمه شده متعلق به موسسه کارآفرینان توسعه هزاره سوم است و کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است.

همچنین بخوانید

کتاب زندگی در ژاپن

کتاب زندگی در ژاپن   این کتاب مناسب چه کسانی است؟ کسانی که قصد سفر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *