آخرین خبرها

پوتراجایا شهری زیبا در مالزی یک نمونه گردشگری در دنیا- دوم


قسمت دوم

روز چهارم دوره به بازدید میدانی از دو مرکز آموزشی که در دو بخش دولتی و خصوصی فعالیت می¬کردند اختصاص یافت هر دو مجموعه در زمینه آموزش به کودکان پیش دبستانی به موفقیت نائل آمده بودند و تجربیات خویش را در قالب بیان موفقیت¬ها و چالش¬ها برای شرکت¬کنندگان از دوره ارائه دادند. بازدید از برج دوقلوی مالزی در شهر کوالالامپور از دیگر برنامه¬های این روز بود که خستگی طول روز را از تن افراد بیرون کرد.

روز پنجم که به ارائه مدل¬های کسب و کار، جشن اعطای گواهینامه حضور در دوره به شرکت¬کنندگان مربوط می¬شد این برنامه از اهمیت خاصی برخوردار بود به دلیل حضور نمایندگان سفرای کشورهای عضو جنبش که در دوره نیز حضور داشتند اهمیت فرهنگی دوره و برنامه مضاعف می¬شد

خوشبختانه از ایران نیز جنابآقای صفری نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی به همراه همتایان خویش از هند و عمان در این مراسم شرکت داشتند و پس از اعطای گواهینامه¬ها به شرکت¬کنندگان در مراسم عکس یادبود دست جمعی پایان بخش مراسم بود. از تفاوت¬های عمده این دوره با دیگر دوره¬ها ضرورت حفظ ارتباط میان شرکت-کنندگان از کشورهای مختلف از طریق تکمیل ایده کسب و کار براساس مدل کسب و کار کانواس در کشور مبدا پس از بازگشت و تبادل این اطلاعات برای تکمیل، ارزیابی و تحلیل توسط مشاوران مجموعه ABS Holdingدر قالب وبگاه و وبلاگ خواهد بود. قایق سواری در دریاچه مصنوعی شهر پوترا جایا که یکی از مصادیق گردشگری دنیاست از دیگر جذابیت‌های این سفر به شمار می‌رود. این دریاچه در حوالی مسجد زیبای این شهر که از لحاظ معماری بسیار هنرمندانه ساخته شده است واقع است.
ایجاد دوستی فرهنگی میان کشورها، شبکه¬سازی ارتباطی بین بانوان کارآفرین در کشورهای مختلف با یکدیگر و نیزتبادل اطلاعات و تکمیل و بهبود ایده کسب و کار و اجرای آن پس از بازگشت از جمله دستاوردهای این دوره به شمار می¬رود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید : @hezaaresevom هر روز برای شما نکات جالبی داریم.

همچنین بخوانید

خاطرات سفر به ژاپن فصل شانزدهم ـ اولين مصاحبه با پيشرو و حامي ترويج كسب و كار اجتماعي در ژاپن

  خاطرات سفر به ژاپن فصل شانزدهم ـ اولين مصاحبه با پيشرو و حامي ترويج ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *