آخرین خبرها

52 راز موفقیت از زبان کوین عبدالرحمان – هفته اول: راز اول افراد موفق

هفته اول، راز اول افراد موفق

مجبورید بمیرید تا به بهشت بروید؛ برای دستیابی به هر هدفی لازمست تلاش کنید

اولین لغت از 4 لغتی که احساس وحشتناکی در خودش دارد، اما بسیاری از افراد در آرزوی رسیدن به آن هستند (افرادی که به قدرت‌های برتر اعتقاد دارند.) همین واژه بهشت است.
این موضوع دقیقا برندگان و افراد موفق آن را درک کرده و انجام می‌دادند (بخش وحشت آور) به منظور رسیدن به اهداف (بهشت)
هر کسی میخواهد در زندگي چيزهاي خوب بدست آورد. آنها ميخواهند به مسافرت‌های غیر کاری بروند، رکوردهای جهانی را بشکنند، اعتبار اجتماعی داشته باشند، روابط فوق العاده ایجاد کنند، اوقات فراغت شادی در زندگی داشته باشند، یک کسب و کار موفق ایجاد کنند، اما از بین افرادی که خواسته های بزرگی دارند تعداد زیادی از افراد نیستند که سخت کار کنند تا به این اهداف برسند.
موفق‌ها و برندگان درک می‌کنند که برای هر یک از این اهداف مسیری وجود دارد که لازم است تا برای رسیدن به آن اهداف آن سفر را طی کنند. برندگان و افراد موفق انتخاب می‌کنند اهدافی که بیشترین اهمیت را برای آنها دارند و تعهد می‌كنند تا اين سفر را آغاز كنند. بسياري از افرادي در این باره فكر مي‌کنند.
گرچه افراد موفق می‌دانند که آنها با فرایندی که به سادگي آنها را به سمت بهشت می‌برد هدايت خواهند شد.
باورم اينست كه روي مسيري كه اولين حقيقتي كه قبلاً به كار گرفتند.
حقيقتي كه به خاطر آن، اين كتاب را خريداري كرديد و داريد آن را مطالعه مي‌کنید به معنای اینست که شما فردی متفاوت هستید. این موضوع نشان می‌دهد که شما برای این تغییر متعهد شده‌اید.
اینکه از بین افراد بسیاری این فرصت را داشتید تا این کتاب را بردارید می‌خواهید این حقیقت را درباره برندگان بدانید، آنها تمایل ندارند تا زمان و سرمایه خویش را در این راه صرف کنند آنها ترسیدند که تعهد کنند و آنچه که آموختند را به کار گیرند.
برای هر هدفی که دارید باید این راز و حقیقت را درک کنید و برای آن متعهد شوید و برای رسیدن به هدفهایتان تلاش کنید. افراد موفق اغلب با یک نگرش جدید به هر موضوع می‌نگرند، چون آنها می‌توانند تصور و تجسم کنند چه می‌خواهند؟ و هر آنچه که می‌خواهند از ابتدا به انتها به طور صحیح انجام دهند.
آنها واقعاً دوست دارند بمیرند تا بهشت بروند.

موفق‌ها متعهد شده‌اند.

یک لحظه به این حقیقت و راز فکر کرده و درباره آن تامل کنید هوشیارانه این حقیقت را در زندگی برای یک هفته بکار بگیرید. این تمرین هفته اول شما خواهد بود.

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید:
https://t.me/IKATES

همچنین بخوانید

هفته پنجم راز پنجم ـ راز شماره 5 افراد موفق از زبان کوین عبد الرحمان

اعتماد به دانش و دانسته‌هاي فعلي فرصت‌ها بي‌شمارند. قبلا اين بهانه‌ها را شنيده بودم و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *