آخرین خبرها

52 راز موفقیت از زبان کوین عبدالرحمان – پیشگفتار

kevin abdorahman

سلام . همونطور که دیروز وعده داده بودیم از امروز به صورت هفتگی فصل های این کتاب رو برای شما قرار خواهیم داد.

مطالب و رازهای شگرفی در این کتاب وجود داره که میتونه زندگیتون رو تغییر بده . پس لطفا هر هفته یه زمانی رو به خوندن این کتاب اختصاص بدید و حتی چند بار بخونید.

از این موقعیت که کتاب به طور رایگان و قسمت قسمت به شما تقدیم میشه استفاده کنید.

پیشگفتار

اگر در حال خواندن این کتاب هستید بدین معناست که دارید اولین گام را برای سرمایه­گذاری روی خود بر می­دارید. شما برای خود ارزش قائل هستید. من هم برای هر کسی که روی شکوفاسازی ذهنش سرمایه­گذاری می­کند احترام و ارزش ویژه قائل هستم.

امیدوارم وقت داشته باشید تا این کتاب را تا پایان بخوانید.

من خواستم تا مطالعه این کتاب ساده باشد چون قدرت هر حقیقت شگفت آور است. من مطمئن شدم که هر حقیقت به این نکته اشاره کند که کیفیتش بیشتر از حجم مطلب باشد.

با وجود این، یک حقیقت ساده می­تواند ظرفیت شما برای کسب نتایج بهتر در زندگی فردی و حرفه­ای را بالا ببرد. یک تغییر ساده در زندگیتان بازگشت سرمایه مشهودی ایجاد خواهد کرد.

می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانم برخی از شما دارید به این فکر می‌کنید، “آیا این کتاب به موفقیت من کمکی خواهد کرد؟ آیا تمام این موارد تمام چیزهایی است که من لازم دارم؟”

پاسخ به این سوال هم بله و هم خیر است.

بله چون از این مطالب حقایق بدون تاریخ مصرف قدرتمندی در مورد برنده شدن یاد خواهید گرفت.

خیر، چون هرگز نباید یادگیری را متوقف کنید. (هرآنچه که شما از این کتاب به خاطر خواهید سپرد.) سراسر کتاب یک ابزار خالص برای آگاه کردن شماست. دیگر زمان آن فرا رسیده که این حقایق را اجرا کنیم و نتایج برندگان را

همانطور که هر حقیقت را با شما تسهیم می‌کنم، من از شما می‌خواهم تا پس از مطالعه هر فصل به خود زمان بدهید و سپس سراغ فصل بعدی بروید. زمان داشته باشید تا اطلاعات را دریافت کرده و آن را تحلیل کنید و سپس آن را تمرین کنید تا بخشی از وجود شما شود همانگونه که هر برنده این کار را انجام می‌دهد.

با اين وجود، اينها حقايق برنده بودن بدون تاريخ مصرف هستند كه تمام برندگان با اين حقايق زندگي كرده­اند. نه فقط بر حسب مالي، ركورد كردن شكست دستاوردها، اما آنهايي كه ذهني و هيجاني وضعيت برندگان را روزانه زندگي كنند، آنها هر روز همان كاري را مي­كنند كه دوست دارند، به طور چشمگيري براي آن پاداش مي­گيرند و مهمتر از همه اينكه آنها خيلي خوشحال هستند.

… چيزي كه به سادگي گفته مي‌شود، اما متاسفانه، در زندگی اکثریت مردم به ندرت دیده می‌شود.

برخی از شما قصد دارید کل کتاب را یکجا و به یکباره بخوانید. این کار به خوبی کار می‌کند.                                                                                                                                                                                            

کل کتاب را زمانی بخوانید که مملو از احساس خوب و مثبت بودید.

برگردید به خواندن اولین حقیقت بدون تاریخ مصرف و به طور واقعی آن را در کار و زندگی خود در هفته اول بکار گیرید. اولین حقیقت را هر زمان در هر هفته به طور مكرر و پيوسته بکار گیرید. باور دارم انجام آن بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت. روزها و هفته‌ها یکی پس از دیگری خواهند آمد و رفت. یکهفته با ما خواهید بود. اطمینان داشته باشید اگر این حقایق را به طور هوشیارانه ومتعهدانه هر هفته بکار بگیرید تاثیری که این مطالب بر شما خواهد گذاشت شما پس از گذشت یک‌سال یک فرد موفق و برنده در هر زمینه­ای خواهید بود که دارید روی آن کار می­کنید.

این مطالب به گونه­ای است که احساسات شما را به سمت اطلاعات فراوانی که مانع می­شود فرد یک تغییر جدی را تجربه کند جلوگیری خواهد کرد. سفر هزاران مایلی با اولین قدم شروع می‌شود، و با انجام و بكارگيري يك حقيقت در هر هفته، در پايان 52 هفته يك فرد كاملا متفاوت تبديل خواهيد شد.

برخي از شما ممكن است با خود بگوييد اين مدت خيلي طولاني است، شما مي‌توانيد روزها و ساعت‌ها اين كار را انجام دهيد، يا اينكه خودتان تصميم مي‌گيريد با انتخاب‌هايتان.

يك آگاهي در پيشرفت وجود دارد.

اگر من اهميت برخي پيامها را مهم احساس کنم در برخي مراحل كتاب رك و صریح خواهم بود. واژه‌هاي من با دركي كه من از بهترين علايقي كه در ذهن داريد خواهيد شنيد.

تمايل دارم تا به شما كمك كنم تا بهتر شويد، آينده خود را گسترش دهيد، نتايج خط شکنانه خلق کنید، و به سطح بعدی زندگیتان برسید، چه به صورت فردی چه به صورت حرفه‌ای، یا به طور ایده‌آل هم فردی و هم حرفه‌ای.

کانال تلگرام موسسه https://telegram.me/hezaaresevom

همچنین بخوانید

هفته پنجم راز پنجم ـ راز شماره 5 افراد موفق از زبان کوین عبد الرحمان

اعتماد به دانش و دانسته‌هاي فعلي فرصت‌ها بي‌شمارند. قبلا اين بهانه‌ها را شنيده بودم و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *